7 produktów
Wybierz auto
HEL6PP358152091
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
114,74
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
114,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152041
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
111,83
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
111,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152051
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
147,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
147,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
130,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
130,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMPL001
Ograniczenia producenta: Bosch
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
44,31
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 6238865
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
52,31
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
52,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152321
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
96,28
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
96,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL MOKKA przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie OPEL MOKKA to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.