Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
9 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
59,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
134,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
94,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
94,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 4
125,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
125,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 11000
Do cisnienia [pa]: 254000
Rozwiń więcej danych
147,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
147,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
38,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
38,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
46,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.025
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
101,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
33,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie SEAT EXEO przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie SEAT EXEO to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.