10 produktów
Wybierz auto
Producenci
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
48,16
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
48,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31405341
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
272,68
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
272,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość biegunów: 4
67,68
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
67,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
49,19
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
49,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
150,23
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
150,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
130,07
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
130,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
56,67
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
117,18
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
117,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
77,80
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
77,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
115,57
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
115,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO XC70 II przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO XC70 II to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.