27 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
112,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
112,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Ilość biegunów: 4
75,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
75,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
85,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
85,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400221
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
127,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV95720109
Ilość biegunów: 4
139,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
139,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31405341
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
260,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
260,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 9125462
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
112,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33102195
Dla numeru oe: 1 913 600
Ciężar [kg]: 0.021
Rozwiń więcej danych
88,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
76,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
145,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
145,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
45,11
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
45,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Liczba otworów do mocowania: 1
Rozwiń więcej danych
99,99
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
99,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810005100
181,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
181,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMVV001
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP013112041
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 22
Rozwiń więcej danych
159,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403351
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
114,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.021
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
86,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400491
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
164,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152131
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
106,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMVV002
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
56,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
56,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.