27 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 6238865
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
89,13
zł/szt.
Kraków: pon. 04.08
U ciebie: pon. 04.08
89,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
78,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
78,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400221
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
133,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403351
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
117,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
117,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 31405341
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
275,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
275,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 9125462
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
115,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV95720109
Ilość biegunów: 4
116,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
116,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152131
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
104,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400491
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
171,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
171,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9131JPN
Ilość biegunów: 4
70,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9112JPN
Ilość biegunów: 4
78,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMVV002
Liczba styków diagnostycznych (pinów): 4
57,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
57,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMVV001
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
48,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
48,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 1920.cz, 3m5a 12t551 ac
Jakość: Equivalent
Rozwiń więcej danych
69,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
69,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810005100
117,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
117,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400521
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
146,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
146,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG215810006500
53,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
53,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400291
Rezystancja [ohm]: 2080
Rodzaj czujnika: Czujnik ntc
Rozwiń więcej danych
126,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
126,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
155,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403131
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
118,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 31.07
118,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VOLVO to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.