8 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
60,98
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
60,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
40,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
40,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400551
Od cisnienia [pa]: 11000
Do cisnienia [pa]: 254000
Rozwiń więcej danych
145,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
145,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009400471
Ilość biegunów: 4
141,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
141,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396PS10159
Ilość podłączonych styków: 4
122,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
122,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152251
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
110,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
110,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.023
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
97,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
97,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU001
33,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
33,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW PASSAT VII (B7) przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VW PASSAT VII (B7) to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.