8 produktów
Wybierz auto
Ilość biegunów: 4
63,04
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
63,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA33104255
Ciężar [kg]: 0.026
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
78,38
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
78,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SWA30945079
Ciężar [kg]: 0.235
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
102,84
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
102,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152251
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
111,64
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
111,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP009403341
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
119,29
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
119,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152221
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
125,68
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
125,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.235
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
98,72
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
98,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYECMAU001
37,22
zł/szt.
Kraków: pon. 10.02
U ciebie: pon. 10.02
37,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia doładowania w samochodzie VW POLO VI przekazuje do jednostki sterującej informacje o ciśnieniu doładowania. Dzięki temu komputer dysponuje danymi o ilości powietrza dostarczanego do silnika, a w efekcie może dobrać optymalną dawkę paliwa. W rezultacie silnik otrzymuje mieszankę paliwowo-powietrzną o odpowiednim składzie, co przekłada się na osiągi samochodu. Obecność czujnika umożliwia także jednostce sterującej kontrolę pracy turbosprężarki.
Najpowszechniejsze powody awarii czujnika ciśnienia doładowania w samochodzie VW POLO VI to jego zanieczyszczenie oraz zaśniedzenie styków. Styki mogą pokryć się osadem wskutek przedostania się do nich wilgoci. Wówczas przesył informacji z czujnika zostanie utrudniony, co przełoży się na problemy z pracą silnika. Do zabrudzenia może dojść przez pył lub olej silnikowy. Powodem tego jest niska jakość filtra, a także usterki systemu recyrkulacji spalin ze skrzyni korbowej. Da się wówczas zauważyć wyższe zużycie paliwa, brak stabilności podczas pracy na biegu jałowym, a także utratę mocy i obniżoną sprawność przyspieszania.