Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
51 produktów
Wybierz auto
202,02
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
202,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
321,43
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
321,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
268,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
268,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
132,77
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
132,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
293,00
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
293,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Rozwiń więcej danych
215,87
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
215,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
360,08
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
360,08
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
343,49
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
343,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
266,21
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
266,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
440,71
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
440,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
379,12
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
379,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość połączeń: 6
328,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
328,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
565,88
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
565,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.9
Rozwiń więcej danych
359,93
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
359,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
395,65
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
395,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.69
Dla numeru artykułu: 555048
Rozwiń więcej danych
245,70
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
245,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
361,81
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
361,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
372,16
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
372,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
683,36
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
683,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 1.18
Rozwiń więcej danych
371,70
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
371,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie AUDI A4 B7 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach AUDI A4 B7 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.