16 produktów
Wybierz auto
Producenci
NTYEGRAU031
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
Rozwiń więcej danych
161,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 25.09
161,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338700309070
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
321,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
321,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338728098040
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
135,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
135,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
YSPPCV061
133,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
133,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274073
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektroniczny
Rozwiń więcej danych
266,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
266,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717710185
Tryb pracy: Pneumatyczny
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów diesla z filtrem cząstek stałych (dpf)
Rozwiń więcej danych
302,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
302,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 146,12 zł
MAX274089
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
73,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
CANCVG73029AS
Tryb pracy: Pneumatyczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
165,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
165,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274074
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
305,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
305,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV31SKV140
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór odpowietrzający
51,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116266
Tryb pracy: Elektryczny
Specyfikacje asortymentowa: Wcisnięty
Rozwiń więcej danych
73,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
73,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338700789100
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
519,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
519,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892556
Jakość: Am
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
92,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 25.09
92,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FEB174591
Dla numeru oe: 059 131 503 h
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
470,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
470,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX274095
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
256,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
256,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAIV1025211
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór odpowietrzający
Rozwiń więcej danych
95,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie AUDI A8 D3 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach AUDI A8 D3 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.