43 produktów
Wybierz auto
NIS98206
186,25
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
186,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
146,28
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
146,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274049
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
156,25
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
156,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
245,70
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
245,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270160
147,85
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
147,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274072
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
133,39
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
133,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356NU010171071
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
318,92
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
318,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1042312B1
209,76
zł/szt.
Kraków: pt. 16.05
U ciebie: pt. 16.05
209,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
106,89
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
106,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
142,92
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
142,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV077
Ciężar [kg]: 0.69
Tryb pracy: Pneumatyczny
171,82
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
171,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
354,21
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
354,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV14SKV203
132,86
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
132,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555005
Ciężar [kg]: 0.71
412,67
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
412,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOK710922D1
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
182,07
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
182,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555132A
Ilość połączeń: 5
164,01
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
164,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NRF48387
Tryb pracy: Pneumatyczny
Jakość/klasa: Easy fit
170,70
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
170,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR555005A
Ciężar [kg]: 0.71
252,50
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
252,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101045
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
115,74
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
115,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRPE000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
115,39
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT 406 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT 406 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.