39 produktów
Wybierz auto
NIS98206
184,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
184,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI881328008
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
255,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
255,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
0403881328012
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Sterowany podciśnieniem
Rozwiń więcej danych
241,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
241,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIS98191
187,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
187,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03356NU010171071
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnienia
Rozwiń więcej danych
322,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
322,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
651,77
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
651,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV14SKV203
134,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
134,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
144,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
144,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV077
Ciężar [kg]: 0.69
Tryb pracy: Pneumatyczny
173,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
173,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040145630
Ciężar [kg]: 0.918
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
165,90
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
165,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
248,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
248,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JAV150803
Tryb pracy: Pneumatyczny
240,07
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
240,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
147,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX270160
149,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
149,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274049
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
157,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
157,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX274072
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
134,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
134,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
107,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
107,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRPE000
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez chłodnicy agr
116,51
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
116,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEGRVW010
161,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 24.06
161,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338722843070
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
336,95
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
336,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT 406 odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT 406 wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.