45 produktów
Wybierz auto
0338702209110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
577,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
577,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
0396EG1039612B1
Napięcie [v]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
521,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
521,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
258,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
258,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171671
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
511,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
511,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 073,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 073,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
378,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
378,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCVG74003AS
Tryb pracy: Elektryczny
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Rozwiń więcej danych
277,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
277,68
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP639160
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
392,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
JAV1500302
Tryb pracy: Elektryczny
330,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
330,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 755,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
1 755,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
MET0892319
Tryb pracy: Elektryczny
1 878,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
1 878,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 040,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 040,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI881310001
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
382,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
382,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABA12101096
Tryb pracy: Elektryczny
245,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
245,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
431,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
431,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000308
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
383,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
383,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
AIC55770
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
577,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 01.08
577,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88117E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
347,95
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
347,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22630004
Ciężar [kg]: 3.42
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
1 879,97
zł/szt.
Kraków: wt. 05.08
U ciebie: wt. 05.08
1 879,97
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112098
303,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
303,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT 508 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT 508 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.