42 produktów
Wybierz auto
0396EG1039612B1
Napięcie [v]: 16
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez uszczelnień
Rozwiń więcej danych
521,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
521,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702209110
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
651,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
651,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000302
Tryb pracy: Elektryczny
258,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
258,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL6NU010171671
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
526,81
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
526,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 073,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
1 073,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
378,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
378,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 019,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
1 019,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88198E
Dla numeru oe: 1618kl
Jakość: Equivalent
1 502,07
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
1 502,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
040145210
Ciężar [kg]: 0.9
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
635,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
635,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88117
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 5
417,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
417,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400571822112098
288,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
288,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
WAH710944R
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
722,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
722,31
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 239,85 zł
MET0892319
Tryb pracy: Elektryczny
1 878,65
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
1 878,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730085
Ograniczenia producenta: Pierburg
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
393,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
393,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 171,03 zł
SKV14SKV231
437,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
437,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI881310001
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
382,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
382,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
459,01
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
459,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88216E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Elektryczny
651,18
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
651,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
ASH150000308
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 5
383,84
zł/szt.
Kraków: pon. 25.08
U ciebie: pon. 25.08
383,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI717730086
Tryb pracy: Elektryczny
Norma emisji spalin: Euro 5
Rozwiń więcej danych
1 003,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 22.08
1 003,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 233,66 zł
Zawór EGR w samochodzie PEUGEOT 508 I odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach PEUGEOT 508 I wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.