Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
192 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
390,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
390,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
143,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
359,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
359,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
177,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
177,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
392,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
392,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
360,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
360,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
410,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
410,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
374,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
374,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór hermetyczny
Rozwiń więcej danych
262,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
119,27
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
119,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
181,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
136,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
136,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
224,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
224,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
184,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Elektryczny
413,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
413,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
188,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
188,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
209,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 11.06
209,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
179,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
179,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
307,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
307,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
139,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
139,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zawór EGR w samochodzie SEAT IBIZA III odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SEAT IBIZA III wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.