81 produktów
Wybierz auto
0338700907030
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
394,24
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
394,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIS98173
184,77
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
184,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03897496D
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
138,05
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
138,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
043819019
Dla numeru artykułu: 555082
103,76
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
103,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
043819020
Tryb pracy: Pneumatyczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
110,69
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
110,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0716007
Dla numeru oe: 038 131 501 af
179,74
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
179,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000905
Tryb pracy: Pneumatyczny
139,91
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
139,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH150000910
Tryb pracy: Elektryczny
654,25
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
654,25
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88260E
Dla numeru oe: 03p131512b
Jakość: Equivalent
883,00
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
883,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88271
761,43
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
761,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88051E
Jakość: Equivalent
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
195,17
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
195,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA88152
535,94
zł/szt.
Kraków: śr. 25.06
U ciebie: śr. 25.06
535,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
MEA88152E
Jakość: Equivalent
404,96
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
404,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj zaworu: Zawór recylkulacji powietrza
164,17
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
164,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
177,10
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
177,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI881329111
Tryb pracy: Pneumatyczny
Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
Rozwiń więcej danych
242,53
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
242,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV019
Ciężar [kg]: 0.58
Tryb pracy: Pneumatyczny
137,31
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
137,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV034
Ciężar [kg]: 0.41
Tryb pracy: Pneumatyczny
148,57
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
148,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV14SKV118
Ciężar [kg]: 2.44
Tryb pracy: Pneumatyczny
623,37
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
623,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
367,82
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
367,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zawór EGR w samochodzie SKODA FABIA II odpowiada za obniżenie zawartości tlenu w powietrzu, które dostarczane jest do komory spalania. Taki zabieg ma na celu obniżenie temperatury, a tym samym spowolnienie procesów spalania i obniżenie emisji tlenków azotu. To istotny element pod względem ochrony środowiska, który pozwala na ograniczenie ilości szkodliwych środków przedostających się do otoczenia i atmosfery.
W silnikach wyposażonych w zawór EGR układ wydechowy i dolotowy połączone są za pośrednictwem specjalnego, wąskiego przewodu. Dzięki niemu możliwy jest przepływ małej ilości spalin do kolektora wydechowego. Zawór EGR jest przymocowany do tego przewodu – w odpowiednich momentach zamyka się lub otwiera, jednocześnie decydując o tym, gdzie mają trafić spaliny i jak długo ma trwać sam proces przepływu spalin. O momencie otwarcia lub zamknięcia zaworu EGR decyduje sterownik pracy silnika.
Zawór EGR jest elementem, który stosunkowo rzadko się psuje, lecz kiedy już nastąpi awaria, kierowcy muszą przygotować się na dość spory wydatek. Nowy zawór EGR kosztuje od kilkuset do ponad 1000 złotych. Najczęstsze problemy z tym komponentem w samochodach SKODA FABIA II wynikają z przedostania się do niego zanieczyszczeń lub uszkodzenia układów sterujących jego pracą. Czasami dochodzi również do nadmiernego zużycia materiału znajdującego się wewnątrz tego elementu na skutek zbyt agresywnego działania spalin.