34 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
33,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
33,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
102,76
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
102,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
172,17
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
172,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
64,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
64,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 250000
109,05
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
109,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
56,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
56,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
174,77
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
174,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwarancja: 5 lat gwarancji
115,14
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
115,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY2148120002
Ciśnienie [bar] od: 0.27
Ciśnienie [bar] do: 2.9
Rozwiń więcej danych
85,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
85,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
81,86
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
53,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
53,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
128,63
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
128,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Ciśnienie [bar] do: 2.55
Rozwiń więcej danych
121,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
121,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.019
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
109,16
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
109,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9107JPN
Ilość biegunów: 3
62,37
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
62,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
59,12
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
59,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 3
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
109,72
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
109,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 11000
Rozwiń więcej danych
132,18
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
132,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Nr artykułu ustala się za pomocą testera diagnostycznego
Gwarancja: 5 lat gwarancji
113,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
113,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kształt obudowy wtyczki: Owalny
50,49
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
50,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak ALFA ROMEO 156. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie ALFA ROMEO 156, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.