95 produktów
Wybierz auto
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
105,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
105,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
118,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
118,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Am
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
69,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
69,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120003
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Ciśnienie [bar] do: 2.55
Rozwiń więcej danych
119,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
119,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
75,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
75,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396PS1007511B1
Ilość podłączonych styków: 3
108,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
61,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
102,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
102,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
04216148990017
Rodzaj czujnika: Czujnik piezoelektryczny
Ciśnienie [bar] od: 0.15
Rozwiń więcej danych
103,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
133,88
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
133,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 250000
101,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 10000
Rozwiń więcej danych
172,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
172,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
172,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 09.05
172,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
136,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
96,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.019
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
110,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
50,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
50,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Zielony
172,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
172,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
89,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
89,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
30,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
30,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak ALFA ROMEO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie ALFA ROMEO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.