-5% na klocki i tarcze hamulcowe przy zakupach od 149 zł! Kod: HAMULCE5

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FIAT 500L

38 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

ERA
NGK
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
FAE
FAST
FEBI BILSTEIN
JPN
MAXGEAR
NTY
SKV
TOPRAN

48,52

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

48,52

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

33,31

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

33,31

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

63,18

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

63,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0121

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

82,94

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

82,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10130

Ilość podłączonych styków: 3

76,25

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

76,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,10

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

105,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,89

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

56,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym TOPRAN 207 426

Ciśnienie [bar] od: 0.11

Ciśnienie [bar] do: 3.07

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

65,65

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

65,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

112,61

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

112,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15041

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

107,20

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

107,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

103,47

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

103,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

39,14

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

39,14

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550098A

Ciężar [kg]: 0.024

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

31,45

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

31,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15145

Ilość biegunów: 4

Kolor obudowy: Czarny

103,54

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

103,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

46,98

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

46,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ESEN SKV 17SKV108

Napięcie [v]: 12

Ciężar [kg]: 0.04

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

49,00

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

49,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-017

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

61,44

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

61,44

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 16-14 812 0004

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 3.06

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,21

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

68,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0115

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,25

zł/szt.

Kraków: wt. 16.09

U ciebie: wt. 16.09

73,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MOBILETRON MS-E005

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 0

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

73,61

zł/szt.

Kraków: śr. 17.09

U ciebie: śr. 17.09

73,61

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT 500L

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FIAT 500L

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT 500L. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FIAT 500L – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FIAT 500L, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FIAT 500L

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.