9 produktów
Wybierz auto
Ilość połączeń: 4
33,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
106,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
213,03
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
213,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 2080
Rozwiń więcej danych
72,36
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
72,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
102,12
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
102,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
114,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261230268
76,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
76,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
81,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
81,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 59
Ciężar [kg]: 0.027
Rozwiń więcej danych
90,95
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
90,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT STRADA. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FIAT STRADA, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.