Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do KIA CARENS IV

14 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

79,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

79,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

203,90

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

203,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

130,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

130,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

76,96

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

76,96

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

41,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

41,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

135,39

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

135,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

99,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

99,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0047

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

92,40

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

92,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82360

Dla numeru oe: 39300 2b000

Ilość biegunów: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,83

zł/szt.

Kraków: wt. 20.05

U ciebie: wt. 20.05

136,83

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

72,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

72,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

49,90

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

49,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 37-14 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 1.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

89,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

89,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

47,69

zł/szt.

Kraków: pt. 16.05

U ciebie: pt. 16.05

47,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 403-011

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 15.05

104,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA CARENS IV

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu KIA CARENS IV

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak KIA CARENS IV. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

KIA CARENS IV – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie KIA CARENS IV, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie KIA CARENS IV

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.