Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do LEXUS RX

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

413,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

413,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0034

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

192,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

192,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

45,85

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

45,85

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

36,03

zł/szt.

Kraków: wt. 22.04

U ciebie: wt. 22.04

36,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

214,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

214,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

509,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

509,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

207,53

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

207,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

132,43

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

132,43

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0032

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

436,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

436,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10162

Ilość podłączonych styków: 4

169,74

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

169,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 30-14 812 0007

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.29

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

202,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

202,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 30677

Ciężar [kg]: 0.03

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

202,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

202,02

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

54,49

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,49

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do LEXUS RX

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu LEXUS RX

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak LEXUS RX. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

LEXUS RX – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie LEXUS RX, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie LEXUS RX

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.