Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do PEUGEOT 806

48 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
MAXGEAR
ERA
CALORSTAT BY VERNET
DELPHI
NGK
NTY
SKV
BOSCH
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
MEAT & DORIA

54,32

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

54,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

55,81

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

55,81

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

360,57

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

360,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 11-14 812 0011

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 2.86

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,10

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

98,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

122,00

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

122,00

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15048

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

173,88

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

173,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

36,74

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

36,74

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

111,80

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

111,80

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0027

Napięcie [v]: 12

Tryb pracy: Elektryczny

42,05

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

42,05

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

53,25

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

53,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0396

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,28

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

68,28

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NTY ECM-PE-001

Ograniczenia producenta: Bosch

30,40

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

30,40

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92952

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

171,94

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

171,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45923

Ciężar [kg]: 0.023

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

122,62

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

122,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 45935

Ciężar [kg]: 0.02

Tryb pracy: Elektryczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

115,15

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

115,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0060

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

83,99

zł/szt.

Kraków: śr. 10.09

U ciebie: śr. 10.09

83,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VEMO V22-72-0037

Długość [mm]: 76.5

Szerokość [mm]: 65

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,46

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

98,46

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 009 400-161

Od cisnienia [pa]: 20000

Do cisnienia [pa]: 105000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

136,10

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

136,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ERA 550131A

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 3

58,18

zł/szt.

Kraków: wt. 09.09

U ciebie: wt. 09.09

58,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEAT & DORIA 82051

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

64,64

zł/szt.

Kraków: pt. 12.09

U ciebie: pt. 12.09

64,64

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do PEUGEOT 806

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu PEUGEOT 806

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak PEUGEOT 806. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

PEUGEOT 806 – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie PEUGEOT 806, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie PEUGEOT 806

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.