34 produktów
Wybierz auto
Od cisnienia [pa]: 20000
Do cisnienia [pa]: 290000
121,82
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
121,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 15000
Rozwiń więcej danych
134,27
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
134,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tryb pracy: Pneumatyczny
Techniczny numer informacyjny: Si 0102, si 1013, si 1013-07, si 1013-08, si 1013-11
193,82
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
193,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.024
Ilość połączeń: 4
Rozwiń więcej danych
159,79
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
159,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
173,42
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
173,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
107,67
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
107,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pierścieniem uszczelniającym
Kolor obudowy: Czarny
Rozwiń więcej danych
125,59
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
125,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość podłączonych styków: 3
156,61
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
156,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
148,81
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9127JPN
Ilość biegunów: 4
61,74
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
61,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,30
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
66,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY5148120004
Ciśnienie [bar] od: 0.11
Ciśnienie [bar] do: 2.54
Rozwiń więcej danych
132,91
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
132,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.03
Rozwiń więcej danych
57,04
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
57,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
54,55
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
54,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.02
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
140,30
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
140,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: 1, type 1, 2, 3, 4
100,63
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
100,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
115,74
zł/szt.
Kraków: wt. 29.07
U ciebie: wt. 29.07
115,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciśnienie od [kpa]: 26
46,29
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
46,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
141,07
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
141,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
384,02
zł/szt.
Kraków: śr. 30.07
U ciebie: śr. 30.07
384,02
zł/szt.
Darmowa dostawa
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO XC70. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie VOLVO XC70, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.