Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do VOLVO

134 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

130,71

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

130,71

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

142,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

142,69

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 37740

Ciężar [kg]: 0.02

Kolor: Czarny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

91,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

91,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

61,56

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

61,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,84

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 514 812 0003

Ciśnienie [bar] od: 0.15

Ciśnienie [bar] do: 2.55

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

121,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

121,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

80,36

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

80,36

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MAXGEAR 21-0196

Ilość biegunów: 3

Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny

54,09

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

54,09

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

111,08

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

128,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

128,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 17.04

104,10

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15132

Ilość biegunów: 4

Od cisnienia [pa]: 30000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

110,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10075-11B1

Ilość podłączonych styków: 3

107,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

107,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym DELPHI PS10120

Ilość podłączonych styków: 3

110,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

110,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 514 812 0004

Ciśnienie [bar] od: 0.11

Ciśnienie [bar] do: 2.54

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,32

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

120,32

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

71,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

71,37

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15084

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 10000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

153,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

153,18

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

68,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

68,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 11-14 812 0005

Ciśnienie [bar] od: 0.3

Ciśnienie [bar] do: 3

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,76

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

87,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu VOLVO

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak VOLVO. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

VOLVO – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie VOLVO, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie VOLVO

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.