18 produktów
Wybierz auto
HEL6ZL003259511
Wymiar gwintu: 1/8 gas
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Rozwiń więcej danych
30,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
30,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870035
16,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046312550
Wymiar gwintu: 1/8x28 bsp
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
24,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
24,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT36604
Ciężar [kg]: 0.04
Ilość połączeń: 1
Rozwiń więcej danych
20,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
20,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x28 bspt
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Rozwiń więcej danych
22,64
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
22,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800035
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Kolor: Mlecznobiały, czerwony
18,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
18,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40E0500JPN
Ciśnienie [bar]: 0.4
16,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042870114
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Kolor: Szary, czarny
18,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
18,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261800114
Cisnienie załączania [bar]: 0.2
Kolor: Szary, czarny
18,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
18,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986345001
Rodzaj wtyczki: Wtyk płaski
23,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
23,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 1/8x28 bspt
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
Rozwiń więcej danych
17,33
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
17,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046311610
Wymiar gwintu: 1/8x28 bsp
Cisnienie załączania [bar]: 0.3
17,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
17,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR508713
Wymiar gwintu: 1/8 gas
Rozmiar klucza: 24
11,63
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
11,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ5614001
Ciśnienie [bar]: 0.4
Wymiar gwintu: 1/8-gas
Rozwiń więcej danych
20,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
20,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAVEOP2003
Rozmiar klucza: 24
Ilość biegunów: 1
15,09
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
15,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40E4002JPN
Ciśnienie [bar]: 0.4
Wymiar gwintu: 1/8-gas
Rozwiń więcej danych
18,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
18,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR330022
Ilość połączeń: 1
16,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
16,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADT36601
Ciężar [kg]: 0.044
Materiał: Stal
Rozwiń więcej danych
14,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
14,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie LEXUS LS I czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.
W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie LEXUS LS I ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.
Najczęściej spotykanym w samochodzie LEXUS LS I objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.