Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia oleju do VOLVO V70 II

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Ciężar [kg]: 0.04, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Kolor: brązowy, Rozmiar klucza: 24, Ilość poł�...
25,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 46, Ciężar [kg]: 0.031, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1, Rozmiar klucza: 24, średnica ...
15,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 46, Ciężar [kg]: 0.031, Gwint zewn. [mm]: M10 x 1, Rozmiar klucza: 24, średnica ...
16,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: niebieski
14,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1.0, Cisnienie załączania [bar]: 0.3, Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
17,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5, Cisnienie załączania [bar]: 0.5, Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
21,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciśnienie [bar]: 0.3, Wymiar gwintu: M10x1, Rozmiar klucza: 24
12,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Punkty zmienne [bar]: 0.25, Kolor: niebieski
17,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
19,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.04, Gwint zewn. [mm]: M14 x 1,5, Kolor: brązowy, Rozmiar klucza: 24, Ilość poł�...
27,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14 x 1,5, Kolor: czarny, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z u...
24,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M16x1.5, Cisnienie załączania [bar]: 0.5, Funkcja przełączania: Zestyk rozwierny
21,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 10x1, Cisnienie załączania [bar]: 0.25, Kolor obudowy: niebieski
15,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
23,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M10x1, Rozmiar klucza: 24, Natężenie prądu [A]: 0.25, Ilość połączeń: 1, Funk...
24,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M 14x1,5
25,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: M14x1.5, Cisnienie załączania [bar]: 0.5, Kolor: czarny
23,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: niebieski
14,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VOLVO

Czujnik ciśnienia oleju w samochodzie VOLVO V70 II

Podobnie jak w innych pojazdach z silnikami spalinowymi, w samochodzie VOLVO V70 II czujnik ciśnienia oleju pełni kluczową funkcję. Mierzy on wartość ciśnienia, jaką nadaje środkowi smarnemu pompa olejowa. Ciśnienie to jest niezbędne do zapewnienia rozprowadzenia oleju po całym układzie wymagającym smarowania. Jeśli jest zbyt niskie (np. z powodu zbyt niskiego poziomu oleju silnikowego), może dojść do nieodwracalnego uszkodzenia silnika. Właśnie dlatego w takich sytuacjach czujnik ciśnienia oleju przekazuje do jednostki sterującej pojazdu informację, której skutkiem jest zapalenie się czerwonej kontrolki na desce rozdzielczej samochodu.

Zasada działania czujnika ciśnienia oleju w samochodzie VOLVO V70 II

W porównaniu do innych elementów układu elektronicznego pojazdu, czujnik ciśnienia oleju montowany w samochodzie VOLVO V70 II ma stosunkowo prostą budowę. Jest to zaledwie kilkucentymetrowy korpus z tworzywa połączony z metalowym gwintem. Zasada działania czujnika także jest prosta – mierzy on siłę, z jaką olej naciska na wewnętrzną membranę. Generuje to sygnały elektryczne, które są przesyłane do jednostki sterującej silnika za pomocą zintegrowanego przewodu.

VOLVO V70 II – objawy awarii czujnika ciśnienia oleju

Najczęściej spotykanym w samochodzie VOLVO V70 II objawem awarii czujnika ciśnienia oleju jest brak gaśnięcia kontrolki ciśnienia oleju na desce rozdzielczej tuż po uruchomieniu pojazdu. Fakt ten może oczywiście sugerować rzeczywisty problem w układzie olejowym (np. krytycznie niski poziom oleju). Jeżeli jednak diagnostyka pojazdu nie wskazuje na występowanie takiego problemu, przyczyną może być uszkodzenie czujnika. Podejmowanie prób naprawy czujnika ciśnienia oleju nie jest zalecane – należy zastąpić go nowym elementem.