7 produktów
Wybierz auto
113,36
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
113,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
201,64
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
201,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wersja: Gearbox s5d..g
123,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL4300132
Długość [mm]: 320
127,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24580203203
Długość [mm]: 320
Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1
Rozwiń więcej danych
159,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
159,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL4201800
185,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL4300037
Długość [mm]: 372
163,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W samochodzie BMW zastosowano hydrauliczny układ sterowania sprzęgłem. Jego niezwykle istotnymi elementami są przewody sprzęgła. Sztywny przewód sprzęgła, odpowiedzialny jest za przenoszenie ciśnienia wygenerowanego przez pompę sprzęgła, po wciśnięciu przez kierowcę pedału, na wysprzęglik, którego zadaniem jest z kolei popchnięcie dźwigni wyłączającej sprzęgło. W samochodzie BMW zastosowano także elastyczny przewód hydrauliczny, którego funkcją jest dostarczanie płynu hydraulicznego do pompy sprzęgła, generującej ciśnienie w układzie.
W samochodzie BMW uszkodzenia przewodów sprzęgłowych najczęściej związane są z utratą ich szczelności, która może spowodować stopniowy lub nagły ubytek płynu hydraulicznego. Najczęściej uszkodzenia powodowane są tzw. zmęczeniem materiału – osłabieniem się struktury przewodu lub połączeń pomiędzy elementami układu sprzęgłowego.
Usterka przewodu elastycznego sprzęgła w samochodzie BMW zwykle związana jest z zauważalnym pogorszeniem się jakości pracy pedału sprzęgła. Jest on wyczuwalnie twardszy i trudniejszy do wciśnięcia. Poważne uszkodzenie przewodu sztywnego sprzęgła prowadzi zwykle do całkowitego uniemożliwienia zmiany biegów, gdyż do wysprzęglika nie dociera płyn hydrauliczny pod odpowiednim ciśnieniem, niezbędnym do umożliwienia wyłączenia sprzęgła.