15 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
2 481,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 481,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
2 079,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 079,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba śrub: 6
47,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
47,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
2 069,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 069,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z narzędziami montażowymi
1 242,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 242,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
Ciężar [kg]: 12.3
Rozwiń więcej danych
2 288,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 288,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
1 914,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 914,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
1 766,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 766,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
2 625,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
2 625,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Liczba otworów do mocowania: 6
1 284,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 284,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 845,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 845,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Liczba otworów do mocowania: 6
1 721,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 721,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
3 002,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
3 002,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba śrub: 3
40,21
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
40,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 790,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 790,28
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu AUDI Q5, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu AUDI Q5. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.