Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do BMW 2 F45

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło zamachowe VALEO 836426

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło zamachowe VALEO 836426

VAL836426

Ciężar [kg]: 15.374

Średnica zewnętrzna [mm]: 304

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 562,50

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

2 562,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0199 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0199 10

0339411019910

Liczba śrub: 8

61,01

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

61,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0813 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0813 10

LUK415081310

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 132,95

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

2 132,95

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0699 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0699 10

0339415069910

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 022,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

2 022,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 501 211

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe SACHS 2294 501 211

03562294501211

Dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu): 1874 000 044

3 004,00

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

3 004,00

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0856 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0856 10

LUK415085610

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 557,37

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

2 557,37

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0714 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0714 10

0339415071410

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 181,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 10.06

2 181,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F45

Koło dwumasowe BMW 2 F45 – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu BMW 2 F45, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie BMW 2 F45

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

BMW 2 F45 – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu BMW 2 F45. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.