Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do FORD

86 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Liczba śrub: 6
45,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
35,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415053711

Koło dwumasowe LUK 415 0537 11

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
928,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 16.6, średnica zewnętrzna [mm]: 261, Wersja silnika: dla silników z kołem zamacho...
1 268,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 10
63,05 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 6
138,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 018,46 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415031810

Koło dwumasowe LUK 415 0318 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 017,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415075310

Koło dwumasowe LUK 415 0753 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 078,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem, Liczba otworów do mocowania: 8
1 051,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415065410

Koło dwumasowe LUK 415 0654 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 060,45 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415016910

Koło dwumasowe LUK 415 0169 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
1 363,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 320,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
1 853,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 16.9, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
1 419,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 16.6, średnica zewnętrzna [mm]: 302, Wersja silnika: dla silników z kołem zamacho...
1 335,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 454,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
1 120,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Liczba otworów do mocowania: 8
536,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
510,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Koło dwumasowe FORD – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu FORD, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie FORD

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

FORD – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu FORD. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.