Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do FORD GALAXY II

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

LUK
SACHS
VALEO

35,62

zł/szt.

Kraków: śr. 22.10

U ciebie: śr. 22.10

35,62

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0537 11

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

902,06

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

902,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 6366 000 057

Średnica [mm]: 240

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego

1 242,92

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 242,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0318 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

975,63

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

975,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0610 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 085,70

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 085,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 000 660

Średnica [mm]: 240

977,29

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

977,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0703 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

720,49

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

720,49

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836188

Średnica [mm]: 240

Ciężar [kg]: 13.386

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 012,43

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 012,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

1 622,81

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 622,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836223

Ciężar [kg]: 13.79

Średnica zewnętrzna [mm]: 291

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 052,15

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 052,15

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe LUK 415 1004 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 363,63

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 363,63

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0613 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 391,94

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 391,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0656 10

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 452,33

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 452,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

152,07

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

152,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0647 10

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

973,28

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

973,28

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe SACHS 2294 000 111

Średnica [mm]: 240

1 073,65

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 073,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe VALEO 836043

Średnica [mm]: 240

Ciężar [kg]: 11.95

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 719,73

zł/szt.

Kraków: wt. 21.10

U ciebie: wt. 21.10

1 719,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD GALAXY II

Koło dwumasowe FORD GALAXY II – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu FORD GALAXY II, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie FORD GALAXY II

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

FORD GALAXY II – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu FORD GALAXY II. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.