Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do FORD GALAXY II

16 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Liczba śrub: 8
35,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415053711

Koło dwumasowe LUK 415 0537 11

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
928,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415031810

Koło dwumasowe LUK 415 0318 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 017,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240, Ciężar [kg]: 11.95, Wersja silnika: dla silników z kołem zamachowym dwumaso...
1 719,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 320,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
1 853,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 6
149,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415065610

Koło dwumasowe LUK 415 0656 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 257,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 13.79, średnica zewnętrzna [mm]: 291, Wersja silnika: dla silników z kołem zamach...
1 016,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: ze śrubami koła zamach...
1 191,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
1 020,00 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
1 403,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415061010

Koło dwumasowe LUK 415 0610 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 090,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415061310

Koło dwumasowe LUK 415 0613 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
1 419,06 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415064710

Koło dwumasowe LUK 415 0647 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniaj�...
982,20 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415070310

Koło dwumasowe LUK 415 0703 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
716,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD

Koło dwumasowe FORD GALAXY II – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu FORD GALAXY II, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie FORD GALAXY II

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

FORD GALAXY II – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu FORD GALAXY II. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.