16 produktów
Wybierz auto
0339411015910
Liczba śrub: 8
35,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
35,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03562294000660
Średnica [mm]: 240
708,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
708,72
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415053711
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
904,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
904,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415061010
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 062,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 062,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6366000057
Średnica [mm]: 240
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
1 159,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 159,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415031810
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
991,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
991,04
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415064710
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
956,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
956,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
1 719,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 719,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339411025510
Liczba śrub: 6
158,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
158,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC2294501229
1 700,17
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
1 700,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415070310
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
718,83
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
718,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350836223
Ciężar [kg]: 13.79
Średnica zewnętrzna [mm]: 291
Rozwiń więcej danych
1 012,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 012,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415065610
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 227,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 227,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
LUK415100410
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z zestawem śrubowym
Rozwiń więcej danych
1 357,55
zł/szt.
Kraków: czw. 03.04
U ciebie: czw. 03.04
1 357,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
03562294000111
Średnica [mm]: 240
882,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
882,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339415061310
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 382,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 02.04
1 382,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu FORD GALAXY II, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu FORD GALAXY II. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.