54 produktów
Wybierz auto
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Rozwiń więcej danych
1 681,35
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 681,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Liczba otworów do mocowania: 8
2 875,92
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
2 875,92
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 247,98
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 247,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 235
1 141,83
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 141,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.93
903,71
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
903,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba śrub: 7
74,90
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
74,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wysokość [mm]: 51
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
930,65
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
930,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Rozwiń więcej danych
1 625,63
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 625,63
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 235
1 195,43
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 195,43
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 280
1 953,79
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
1 953,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wysokość [mm]: 51
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
941,67
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
941,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
3 304,64
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
3 304,64
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Sachs
Średnica [mm]: 240
3 833,86
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
3 833,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 736,95
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 736,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego
Rozwiń więcej danych
1 619,44
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 619,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
2 097,47
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
2 097,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła suchego
Rozwiń więcej danych
2 420,69
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
2 420,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 240
1 099,55
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
1 099,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 12.04
Moment dokręcenia [nm]: 75
Rozwiń więcej danych
937,89
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
937,89
zł/szt.
Darmowa dostawa
Liczba śrub: 6
48,84
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
48,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu KIA, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu KIA. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.