Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do KIA CEED

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło zamachowe SACHS 2295 701 006

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło zamachowe SACHS 2295 701 006

SAC2295701006

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 665,18

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 665,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836374

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło zamachowe VALEO 836374

VAL836374

Ciężar [kg]: 8.67

Średnica zewnętrzna [mm]: 272

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 673,67

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

1 673,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego SACHS 1874 000 082

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw śrub koła zamachowego SACHS 1874 000 082

SAC1874000082

Liczba śrub: 6

48,25

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

48,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe AISIN DAY-001

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło zamachowe AISIN DAY-001

AISDAY001

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Wymagane narzędzie specjalne do montażu

1 540,94

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 540,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe VALEO 836370

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło zamachowe VALEO 836370

VAL836370

Ciężar [kg]: 9.77

Średnica zewnętrzna [mm]: 280

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 056,09

zł/szt.

Kraków: śr. 11.06

U ciebie: śr. 11.06

2 056,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2294 701 052

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło zamachowe SACHS 2294 701 052

SAC2294701052

Średnica [mm]: 235

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez zestawu śrubowego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 157,14

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 157,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło zamachowe SACHS 2295 701 002

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło zamachowe SACHS 2295 701 002

SAC2295701002

Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Ze śrubami koła zamachowego

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 735,21

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 735,21

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA CEED

Koło dwumasowe KIA CEED – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu KIA CEED, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie KIA CEED

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

KIA CEED – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu KIA CEED. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.