Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49

Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do MERCEDES-BENZ KLASA V

7 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 744

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe SACHS 2294 001 744

03562294001744

Średnica [mm]: 240

1 278,73

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 278,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0657 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0657 10

0339415065710

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 978,17

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 978,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0060 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0060 10

0339415006010

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

2 104,97

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

2 104,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0136 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0136 10

0339415013610

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 363,76

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

1 363,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Koło dwumasowe LUK 415 0117 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Koło dwumasowe LUK 415 0117 10

0339415011710

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna

Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 800,51

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

1 800,51

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0155 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0155 10

0339411015510

Liczba śrub: 8

115,82

zł/szt.

Kraków: pon. 09.06

U ciebie: pon. 09.06

115,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0147 10

Darmowa dostawa od 49 zł

Zestaw śrub koła zamachowego LUK 411 0147 10

0339411014710

Liczba śrub: 8

67,94

zł/szt.

Kraków: wt. 10.06

U ciebie: wt. 10.06

67,94

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MERCEDES-BENZ KLASA V

Koło dwumasowe MERCEDES-BENZ KLASA V – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu MERCEDES-BENZ KLASA V, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

MERCEDES-BENZ KLASA V – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu MERCEDES-BENZ KLASA V. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.