 
     
  4 produkty
Wybierz auto
Producenci
 
       
    
  LUK415095709
Rodzaj skrzyni biegów: Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj sprzęgła: Dla sprzęgła mokrego
Rozwiń więcej danych
1 927,26
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
1 927,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
 
       
    
  LUK415096710
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z łożyskiem prowadzącym
Rozwiń więcej danych
2 267,29
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
2 267,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
 
       
    
  0339415007210
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Rozwiń więcej danych
1 815,88
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
1 815,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
 
       
    
  0339415012010
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z manualną skrzynią biegów
Rozwiń więcej danych
1 844,80
zł/szt.
Kraków: pon. 03.11
U ciebie: pon. 03.11
1 844,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu PORSCHE BOXSTER, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.
Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.
Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu PORSCHE BOXSTER. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.