Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
8 produktów
Wybierz auto
TOP626906
Tryb pracy: Mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez dźwigienki wysprzęglika
100,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
100,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 9
Ciężar [kg]: 0.032
Rozwiń więcej danych
41,99
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
41,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADB113305
Ciężar [kg]: 0.3
200,83
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
200,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561863869036
Szerokość [mm]: 9
Średnica wewnętrzna [mm]: 15
Rozwiń więcej danych
43,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
43,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500080010
165,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
165,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uszczelniaczem wału
91,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
91,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC3189600094
237,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
237,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,73
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
153,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie BMW 3 E93. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie BMW 3 E93 mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu BMW 3 E93 rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.