Powiadom mnie o dostępności

Koła zamachowe i dwumasowe do BMW 3 E93

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: 0339415047710

Koło dwumasowe LUK 415 0477 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 119,65 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415038010

Koło dwumasowe LUK 415 0380 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 224,95 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415045010

Koło dwumasowe LUK 415 0450 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
3 344,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 240
2 048,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 15.31, średnica zewnętrzna [mm]: 311.25, Wersja silnika: dla silników z kołem zam...
1 606,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
64,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 15.27, średnica zewnętrzna [mm]: 311.25, Wersja silnika: dla silników z kołem zam...
1 798,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415045310

Koło dwumasowe LUK 415 0453 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 136,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
62,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
2 906,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415055210

Koło dwumasowe LUK 415 0552 10

Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna, Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną sk...
1 643,86 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415037710

Koło dwumasowe LUK 415 0377 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 127,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415046710

Koło dwumasowe LUK 415 0467 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 109,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 6
43,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
średnica [mm]: 228
1 468,63 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Liczba śrub: 8
61,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: 0339415038610

Koło dwumasowe LUK 415 0386 10

Wyposażenie pojazdu: dla pojazdów z manualną skrzynią biegów, Artykuł uzupełniający / inform...
2 100,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW

Koło dwumasowe BMW 3 E93 – redukcja drgań przy przenoszeniu momentu obrotowego

Koło dwumasowe to element układu napędowego samochodu BMW 3 E93, który uczestniczy w przenoszeniu momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów, redukując przy tym drgania generowane w trakcie pracy jednostki napędowej. Koło dwumasowe to rodzaj koła zamachowego, składającego się z dwóch głównych elementów – masy pierwotnej oraz masy wtórnej, a także układu sprężyn pozwalających wytłumić drgania.

Awarie koła dwumasowego w samochodzie BMW 3 E93

Zużywające się koło dwumasowe nie jest w stanie skutecznie wytłumić wibracji silnika. Dlatego podczas przyspieszania z niskich obrotów na wysokim biegu można wyczuć drgania przenoszące się na karoserię. Uszkodzone koło dwumasowe utrudnia także zmianę biegów. Przy awarii tego podzespołu słyszalne są również hałasy – stuki i piski występujące przy wciskaniu i puszczaniu sprzęgła, a także podczas uruchamiania i gaszenia jednostki.

BMW 3 E93 – co wpływa na zużycie koła dwumasowego

Na szybkość zużywania się koła dwumasowego w dużym stopniu wpływa sposób użytkowania samochodu BMW 3 E93. Aby koło zamachowe służyło jak najdłużej, należy: unikać jazdy na zbyt niskich obrotach, płynnie odpuszczać sprzęgło, wciskać sprzęgło podczas gaszenia i uruchamiania silnika, rozpoczynać zmianę biegu dopiero po pełnym wciśnięciu sprzęgła.