10 produktów
Wybierz auto
03563151600557
Parametr: Kzisz-1
155,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
155,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN40S0504JPN
65,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
71,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151600771
Parametr: Kzis-1
91,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
66,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
66,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
79,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG03314
Ciężar [kg]: 0.128
Zdjęcie producenta: 1
77,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
77,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKC3674
106,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
62,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 09.07
62,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG03310
Ciężar [kg]: 0.215
Uwzględnić informację serwisową: 1
Rozwiń więcej danych
84,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie HYUNDAI COUPE II. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie HYUNDAI COUPE II mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu HYUNDAI COUPE II rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.