Powiadom mnie o dostępności

Łożyska oporowe do KIA RIO III

13 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Łożysko oporowe BLUE PRINT ADG03321

Ciężar [kg]: 0.14

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,59

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

72,59

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe VALEO 804231

Ciężar [kg]: 0.8

81,11

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

81,11

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe ASHIKA 90-05-598

Wysokość [mm]: 28.4

Średnica wewnętrzna [mm]: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

58,53

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

58,53

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe ASHIKA 90-0K-K11

Długość [mm]: 46

Wysokość [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,55

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

66,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

60,35

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90598

Wysokość [mm]: 28.4

Średnica wewnętrzna [mm]: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

66,90

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

66,90

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe JAPKO 90K11

Długość [mm]: 46

Wysokość [mm]: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

76,84

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

76,84

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

154,21

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

154,21

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe SACHS 3151 600 573

Parametr: Kzis-0

74,41

zł/szt.

Kraków: pt. 11.04

U ciebie: pt. 11.04

74,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

147,86

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

147,86

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

56,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

56,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe BLUE PRINT ADG03305

Ciężar [kg]: 0.15

Zdjęcie producenta: 1

49,98

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

49,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Łożysko oporowe VALEO 804179

Ciężar [kg]: 0.14

73,63

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 10.04

73,63

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do KIA RIO III

Łożysko oporowe w samochodzie KIA RIO III – do czego służy?

Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie KIA RIO III. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.

KIA RIO III – objawy awarii łożyska oporowego sprzęgła

O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie KIA RIO III mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.

Kiedy warto wymienić łożysko oporowe sprzęgła w samochodzie KIA RIO III?

Producent samochodu KIA RIO III rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.