48 produktów
Wybierz auto
0350832086
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 19,9 x 22,35
Rozwiń więcej danych
353,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
353,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951098
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
356,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
356,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
304,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
304,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
203,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
203,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
STT100985
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 19,7 x 18,3
Rozwiń więcej danych
303,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
303,34
zł/szt.
Darmowa dostawa
03563000951485
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
354,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
354,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC3000951556
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 20x22,5-20n
Rozwiń więcej danych
354,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
354,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
AISKY127
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z tarczą sprzęgła, z łożyskiem oporowym
Rozwiń więcej danych
369,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
369,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
192,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
192,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100972
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Profil piasty: 18,4 x 20,6 - 24n
Rozwiń więcej danych
241,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
241,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0516100973
Profil piasty: 20 x 22,5 - 20n
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
272,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
272,00
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2339
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 20.1 x 18.3
Rozwiń więcej danych
311,69
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
311,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
BECHK2451
Ilość zębów: 20
Profil piasty: 22.4 x 20
Rozwiń więcej danych
412,76
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
412,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
HAR908091
Ilość zębów: 20
Średnica [mm]: 215
261,05
zł/szt.
Kraków: pt. 12.09
U ciebie: pt. 12.09
261,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
OYO10S0343OYO
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 200
337,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
337,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
193,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
193,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
440,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
440,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
SRLSL3DS9019
Profil piasty: 19,9 x 22,35
Średnica zewnętrzna [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
447,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
447,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
0350828466
Ilość zębów: 24
Profil piasty: 19,96 x 18,25
Rozwiń więcej danych
392,15
zł/szt.
Kraków: śr. 10.09
U ciebie: śr. 10.09
392,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
NIPN2000567
Ilość zębów: 24
Średnica [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
261,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 09.09
261,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu KIA RIO III jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie KIA RIO III musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu KIA RIO III sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu KIA RIO III zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. KIA RIO III ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.