8 produktów
Wybierz auto
03563114600007
Liczba otworów do mocowania: 3
65,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Liczba otworów do mocowania: 3
Sprawdź numer oe: 1
46,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03563151001116
Parametr: Kzis-0
97,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
97,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1110452702
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Rodzaj zawieszenia: Łożysko igiełkowe
80,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 04.04
80,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.075
67,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Rodzaj zawieszenia: Łożysko igiełkowe
38,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
38,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03561863869047
Średnica zewnętrzna [mm]: 21
Rodzaj zawieszenia: Łożysko igiełkowe
46,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
46,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339500143010
184,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
184,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Łożysko oporowe, zwane także łożyskiem wyciskowym, jest elementem układu sprzęgła w samochodzie VW MULTIVAN VI. Jego zadaniem jest wywieranie nacisku na sprężynę talerzową, czego efektem jest odłączenie sprzęgła. Łożysko pracuje przez cały czas, kiedy wciśnięty jest pedał sprzęgła. Jest przy tym narażone na duże obciążenia.
O awarii łożyska oporowego sprzęgła w samochodzie VW MULTIVAN VI mogą świadczyć niepokojące dźwięki, dochodzące z okolicy sprzęgła. Objawy awarii są tożsame z symptomami uszkodzenia innych rodzajów łożysk kulkowych – generowanie odgłosu szumu czy też stukania. Może dojść także do utrudnionej zmiany przełożeń lub nieprawidłowego – skokowego – ruchu pedału sprzęgła.
Producent samochodu VW MULTIVAN VI rekomenduje dokonywanie wymiany łożyska oporowego sprzęgła przy okazji każdej wymiany zestawu sprzęgła. Podzespół ten jest zazwyczaj trwały i zazwyczaj nie ulega zużyciu przez ponad 100 tys. km. Jednak trudne warunki pracy lub agresywny styl jazdy kierowcy mogą spowodować konieczność jego wymiany już przy stosunkowo niewielkim przebiegu.