19 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 55251837
Ciężar [kg]: 0.338
Rozwiń więcej danych
129,89
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
129,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
249,56
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
249,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
164,41
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
164,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
151,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
151,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
206,87
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
206,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Tworzywo sztuczne
109,51
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
109,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.269
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
219,11
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
219,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
116,14
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
116,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
177,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
177,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
186,33
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
186,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.273
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
134,70
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
134,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
170,36
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
170,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
212,19
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
212,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
207,64
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
207,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.338
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
138,81
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
138,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
278,88
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
278,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.269
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
190,48
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
190,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez czujnika
296,05
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
296,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
105,13
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
105,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że ALFA ROMEO MITO jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie ALFA ROMEO MITO są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie ALFA ROMEO MITO zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie ALFA ROMEO MITO, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.