14 produktów
Wybierz auto
ABS41081
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
128,01
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
128,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0408550132
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
209,44
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
209,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM80140
System hamulcowy: Fte
Średnica tłoka cylindra: 19.05
194,46
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
194,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
29,96
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
29,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
27,37
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
27,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC06011
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
207,23
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
207,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2117
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
144,30
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
144,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30022
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
134,91
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
134,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C06008
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
194,64
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
194,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460109
104,87
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
104,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241917133
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
325,48
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
325,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
0339511017310
322,69
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
322,69
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNSPBM000
117,18
zł/szt.
Kraków: śr. 19.03
U ciebie: śr. 19.03
117,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654025
252,05
zł/szt.
Kraków: wt. 18.03
U ciebie: wt. 18.03
252,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że BMW 1 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie BMW 1 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie BMW 1 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie BMW 1, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.