14 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
129,55
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
129,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
138,36
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
138,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
134,34
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
134,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,90
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
105,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 21 52 6 879 477
121,19
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
121,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo
Rozwiń więcej danych
213,72
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
213,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Fte
Średnica tłoka cylindra: 19.05
197,60
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
197,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
205,28
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
205,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
331,78
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
331,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
266,23
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
266,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
148,81
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
148,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
118,32
zł/szt.
Kraków: wt. 08.07
U ciebie: wt. 08.07
118,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
195,30
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
195,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.13
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
169,22
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
169,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że BMW 1 F20/F21 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie BMW 1 F20/F21 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie BMW 1 F20/F21 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie BMW 1 F20/F21, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.