23 produktów
Wybierz auto
ABS41082
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
218,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
218,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41122X
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
179,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
179,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2154
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
182,06
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
182,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040119156
Ciężar [kg]: 0.304
Gwint wewnętrzny [mm]: M10 x 1
Rozwiń więcej danych
193,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
193,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C06002
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
135,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
135,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0381C06003
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
139,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
139,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396LM40003
System hamulcowy: Lucas
Średnica tłoka cylindra: 19.05
131,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
131,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41387
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
153,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
153,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP500859
Średnica tłoka cylindra: 19.05
127,63
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
127,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP500858
Średnica tłoka cylindra: 19.05
123,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
123,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,11
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
112,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
142,06
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
142,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550135
Średnica [mm]: 19.05
System hamulcowy: Fte
138,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
138,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NKK831512
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
254,78
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
254,78
zł/szt.
Darmowa dostawa
BRMC06005
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
239,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
239,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC06006
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
176,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
176,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600105
251,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
251,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
SAC6284600104
271,29
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
271,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
219,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
219,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL2102419
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
217,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
217,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że BMW 3 E36 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie BMW 3 E36 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie BMW 3 E36 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie BMW 3 E36, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.