58 produktów
Wybierz auto
DELLM80474
Średnica tłoka cylindra: 15.87
101,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH950WW11
Średnica [cal]: 5/8
Otwór o śr [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
112,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
105,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30100
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
112,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC10002
Otwór o śr [mm]: 22
Wymiar gwintu: 10 x 1
Rozwiń więcej danych
136,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
34,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BLUADG03479
Ciężar [kg]: 0.4
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Rozwiń więcej danych
130,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486167
Średnica tłoka [mm]: 15.87
164,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30377
Wymiar gwintu: 10 x 1
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
105,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
282,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
282,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
ABS41477
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
158,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
158,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS61468
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
167,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
167,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460118
Gwint wewnętrzny [mm]: 9
Ilość otworów gwintowanych: 1
Rozwiń więcej danych
92,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FRW11
Średnica [cal]: 5/8
Otwór o śr [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
108,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550179
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
86,02
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
86,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1504141
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
234,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
234,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30180
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
130,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
130,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550180
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
82,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,06
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600597
140,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 28.03
140,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284600705
286,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
286,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że CHEVROLET jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie CHEVROLET są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie CHEVROLET zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie CHEVROLET, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.