17 produktów
Wybierz auto
ASH950WW11
Średnica [cal]: 5/8
Otwór o śr [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
112,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
112,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80474
Średnica tłoka cylindra: 15.87
103,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486167
Średnica tłoka [mm]: 15.87
164,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
164,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30180
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
132,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284605018
476,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
476,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
BRMC10003
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
161,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
161,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPPL003
Dla numeru oe: 06 79 081
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
114,72
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
114,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BECBCM241
Materiał: Tworzywo sztuczne
Średnica wewnętrzna [mm]: 16
50,55
zł/szt.
Kraków: śr. 05.02
U ciebie: śr. 05.02
50,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEA805101
Otwór o śr [mm]: 15.87
276,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
276,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
0372KG1504141
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
236,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
236,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429PNB596
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
187,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2296
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 6, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
127,54
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
127,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040134899
Ciężar [kg]: 0.18
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
199,20
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
199,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0426FRW11
Średnica [cal]: 5/8
Otwór o śr [mm]: 27
Rozwiń więcej danych
116,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
116,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460137
Średnica [mm]: 16
Materiał: Tworzywo sztuczne
84,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874314
Ciężar [kg]: 0.295
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
309,77
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
309,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
203,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
203,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że CHEVROLET ORLANDO jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie CHEVROLET ORLANDO są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie CHEVROLET ORLANDO zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie CHEVROLET ORLANDO, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.