Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
19 produktów
Wybierz auto
Średnica tłoka cylindra: 19.05
195,21
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
195,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
128,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
128,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Fag/fte
Średnica tłoka cylindra: 19.05
154,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
154,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
188,92
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
188,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
107,94
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
107,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
191,13
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
191,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.196
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
177,87
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
177,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica wewnętrzna [mm]: 19.05
135,73
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
135,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
124,67
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
124,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Zdjęcie producenta: 1
218,47
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
218,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 000 290 3212
102,84
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
102,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
78,80
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
78,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.578
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
194,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
194,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
133,33
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
133,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
140,33
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
140,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
Średnica 2 [mm]: 20.6
Rozwiń więcej danych
34,61
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
34,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
147,32
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
147,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
164,34
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
164,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
231,09
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
231,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ KLASA V W638 jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638 zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA V W638, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.