166 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
97,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
97,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
38,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
38,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Ate
32,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
32,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
197,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
197,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
111,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
111,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Ate
36,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
36,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
65,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
65,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
35,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
35,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 168 290 05 12
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
127,30
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
127,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 19.05
79,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
79,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
101,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
101,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
248,52
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
248,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
247,25
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
247,25
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [mm]: 19
153,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
153,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
218,31
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
218,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Materiał: Aluminium
Specyfikacje asortymentowa: Złącze wtykowe
Rozwiń więcej danych
149,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
149,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 19
Wymiar gwintu: Plug in
140,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
140,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
290,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
290,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Materiał: Aluminium
Specyfikacje asortymentowa: Złącze wtykowe
Rozwiń więcej danych
136,74
zł/szt.
Kraków: śr. 16.07
U ciebie: śr. 16.07
136,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
296,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 15.07
296,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.