179 produktów
Wybierz auto
040112266
Ciężar [kg]: 0.2
Gwint wewnętrzny [mm]: M12 x 1
Rozwiń więcej danych
94,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
94,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
37,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
37,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
60,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
60,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Ate
32,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
32,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT68047
99,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
99,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03566284605008
220,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
220,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540986486053
Średnica tłoka cylindra: 19.05
195,21
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
195,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Ate
35,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
35,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 19
System hamulcowy: Fag
35,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
35,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550084
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Tworzywo sztuczne
100,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
100,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41212
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 19,0
Rozwiń więcej danych
140,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
140,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DELLM80754
Otwór o śr [mm]: 19
166,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
166,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874341
Ciężar [kg]: 0.196
Otwór o śr [mm]: 19.05
Rozwiń więcej danych
177,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
177,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241909153
Średnica [mm]: 19.05
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
168,72
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
168,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2387
Otwór o śr [mm]: 15.8
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
182,88
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
182,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRU0227016
Dla numeru oe: 639 290 0112
130,89
zł/szt.
Kraków: czw. 05.06
U ciebie: czw. 05.06
130,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30030
Otwór o śr [mm]: 19.05
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
128,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
128,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30344
Wymiar gwintu: 12 x 9
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
127,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
127,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MTL550246
Materiał: Tworzywo sztuczne
109,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
109,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30254
Otwór o śr [mm]: 15.8
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
170,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 04.06
170,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że MERCEDES-BENZ jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie MERCEDES-BENZ są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie MERCEDES-BENZ zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie MERCEDES-BENZ, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.