33 produktów
Wybierz auto
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
175,90
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
175,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
159,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
159,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
93,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
93,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30104
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
192,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
192,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460051
89,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
89,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS05682
Średnica cylindra [mm]: 15.87
75,90
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
75,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2116
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
142,24
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
142,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW005
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
76,65
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
76,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85011
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
159,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
159,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85005
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
203,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
203,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05933
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
112,34
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
112,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW001
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
86,98
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
86,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654004
141,79
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
141,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1503201
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
151,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
151,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAC6284654007
137,02
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
137,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB15229
Średnica tłoka cylindra: 15.87
117,36
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
117,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511009910
201,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
201,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41043
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
111,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
111,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511010510
193,80
zł/szt.
Kraków: czw. 14.08
U ciebie: czw. 14.08
193,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510460042
76,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 13.08
76,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT LEON I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT LEON I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT LEON I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT LEON I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.