Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
34 produktów
Wybierz auto
Średnica tłoka cylindra: 15.87
176,55
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
176,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
92,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
92,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
170,44
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
170,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
129,45
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
129,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
86,14
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
190,26
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
190,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.156
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
157,78
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
157,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
137,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
137,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
119,41
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica cylindra [mm]: 15.87
86,01
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
115,40
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
115,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
184,69
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
184,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
88,71
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
88,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
107,07
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
107,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Długość [mm]: 115
Rozwiń więcej danych
98,15
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
98,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
110,12
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
110,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
190,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
140,87
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
140,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
110,27
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
110,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,43
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
140,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT LEON I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT LEON I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT LEON I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT LEON I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.