29 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
87,37
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
87,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
166,22
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
166,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
157,88
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
157,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Zdjęcie producenta: 1
287,05
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
287,05
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
140,87
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
140,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
104,01
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
104,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
105,90
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
105,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
86,14
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
75,91
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
197,73
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
197,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
82,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
192,29
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
192,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
106,07
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
106,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
137,34
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
137,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
190,62
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
191,59
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
191,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
95,00
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
95,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
123,07
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
123,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
116,13
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
116,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
157,45
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
157,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT LEON I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT LEON I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT LEON I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT LEON I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.