30 produktów
Wybierz auto
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
132,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
132,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
170,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
90,96
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
90,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ37210018101
Średnica tłoka cylindra: 15.87
110,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ37210017301
Średnica tłoka cylindra: 15.87
105,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
105,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB15229
Średnica tłoka cylindra: 15.87
122,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
122,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460051
88,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874300
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
181,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
181,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW005
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
75,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP110793
128,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
128,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0372KG1503201
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
149,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
149,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130600300
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
116,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
116,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30104
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
187,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
187,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW001
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
92,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
92,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41043
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
108,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0339511009910
199,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
199,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874304
Ciężar [kg]: 0.156
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
159,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS0986486031
Średnica tłoka cylindra: 15.87
190,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
190,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05933
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
111,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
111,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
129,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
129,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT LEON I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT LEON I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT LEON I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT LEON I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.