32 produktów
Wybierz auto
BOVB11514
Średnica tłoka cylindra: 15.87
174,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
174,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS51733
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
92,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040132583
Ciężar [kg]: 0.545
Materiał: Metal
Rozwiń więcej danych
170,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
170,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP108384
115,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
115,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE24241517013
Średnica [mm]: 15.87
Zdjęcie producenta: 1
281,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
281,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
VAL874300
Ciężar [kg]: 0.136
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
185,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
185,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW001
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
86,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
86,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAL874304
Ciężar [kg]: 0.156
Otwór o śr [mm]: 15.87
Rozwiń więcej danych
159,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
159,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ABS41043
Strona zabudowy: Z przodu
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 15,9
Rozwiń więcej danych
110,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
110,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BRMC85011
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
157,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
157,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAMF30104
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
190,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA05933
Ciężar [kg]: 0.14
Masa [g]: 140
107,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
107,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAX460051
88,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP110793
128,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
128,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
98,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
98,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
OSS05682
Średnica cylindra [mm]: 15.87
86,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
86,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1130601200
Średnica [mm]: 15.87
129,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
129,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYNSPVW005
Średnica [mm]: 15.9
Wymiar gwintu: Plug-in
Rozwiń więcej danych
75,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
75,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOVB15229
Średnica tłoka cylindra: 15.87
121,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
121,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
LPR2116
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
140,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 15.05
140,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT LEON I jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT LEON I są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT LEON I zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT LEON I, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.