140 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 383,49
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 383,49
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
315,06
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
315,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 14.3
Rozwiń więcej danych
1 271,10
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 271,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 5.179
Rozwiń więcej danych
228,54
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
228,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
993,20
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
993,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 354,46
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 354,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Rozwiń więcej danych
921,41
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
921,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 140,70
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 140,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 240 x 160
Rozwiń więcej danych
1 285,93
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
1 285,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
313,07
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 148,58
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
2 148,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
899,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
899,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 200
Rozwiń więcej danych
375,74
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
375,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
433,82
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
433,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
379,45
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
379,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 220
Rozwiń więcej danych
474,71
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
474,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
250,29
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
250,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 200x
Rozwiń więcej danych
277,94
zł/szt.
Kraków: czw. 13.11
U ciebie: czw. 13.11
277,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
309,23
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
309,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 215
287,67
zł/szt.
Kraków: śr. 12.11
U ciebie: śr. 12.11
287,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SEAT LEON I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SEAT LEON I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SEAT LEON I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SEAT LEON I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SEAT LEON I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.