Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
155 produktów
Wybierz auto
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 210
Rozwiń więcej danych
315,06
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
315,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Średnica [mm]: 240
Rozwiń więcej danych
1 384,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 384,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Profil piasty: 20,3 x 22,1
Rozwiń więcej danych
894,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
894,27
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
993,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
993,20
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 14.3
Rozwiń więcej danych
1 231,74
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
1 231,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
Specyfikacje asortymentowa: Montowany wczesniej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez łożyska prowadzącego
Rozwiń więcej danych
1 149,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 149,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 5.179
Rozwiń więcej danych
252,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
252,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 24,2 x 21,8
Rozwiń więcej danych
1 314,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 314,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,2-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
313,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
313,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
433,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
433,82
zł/szt.
Darmowa dostawa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z wysprzęglikiem centralnym, bez łożyska prowadzącego, z dociskiem sprzęgła
Wersja silnika: Dla silników z kołem zamachowym dwumasowym
Rozwiń więcej danych
2 260,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
2 260,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 228
906,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
906,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 23
Profil piasty: 240 x 160
Rozwiń więcej danych
1 298,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
1 298,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
309,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
309,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Ciężar [kg]: 14.86
Rozwiń więcej danych
508,50
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
508,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 22,1 x 28
Parametr: M 200x
Rozwiń więcej danych
277,94
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
277,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [mm]: 210
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z dociskiem sprzęgła
Rozwiń więcej danych
291,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
291,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica [mm]: 215
Rozwiń więcej danych
275,85
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
275,85
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ilość zębów: 28
Średnica zewnętrzna [mm]: 228
Rozwiń więcej danych
612,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
612,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
Profil piasty: 20,3x22,1-28n
Średnica [mm]: 215
287,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
287,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
Sprzęgło samochodu SEAT LEON I jest złożone z układu elementów umożliwiających przenoszenie momentu obrotowego z silnika na skrzynię biegów. Najważniejsze podzespoły sprzęgła to: tarcza, docisk, łożysko prowadzące, linka, pompa oraz koło dwumasowe. Sprawne sprzęgło w samochodzie SEAT LEON I musi umożliwiać odłączenie skrzyni od silnika, co przekłada się na możliwość zmiany biegów.
W trakcie użytkowania samochodu SEAT LEON I sprzęgło jest wielokrotnie rozłączane i ponownie zasprzęglane, co w długim okresie prowadzi do jego zużycia. Niektóre praktyki mogą jednak przyspieszać eksploatację sprzęgła, przez co konieczna może być jego wcześniejsza wymiana. Wpływa na to przede wszystkim agresywne ruszanie samochodem – mocne dodawanie gazu przy wciśniętym pedale sprzęgła. Niekorzystna jest również jazda na półsprzęgle, a nawet samo opieranie w trakcie jazdy stopy na pedale sprzęgła bez jego wciskania. Nie należy również praktykować ruszania z drugiego biegu oraz przy zaciągniętym hamulcu ręcznym. Warto także wcisnąć sprzęgło przed uruchomieniem silnika.
Kończące się sprzęgło samochodu SEAT LEON I zwiastują objawy utrudniające zmianę biegów oraz wpływające na komfort użytkowania pojazdu. Również ruszanie samochodem nie przebiega wystarczająco sprawnie – auto zaczyna toczyć się dopiero po niemal całkowitym puszczeniu pedału sprzęgła. Towarzyszy temu wyraźnie odczuwalne szarpanie samochodu. SEAT LEON I ze zużytym sprzęgłem nie reaguje również właściwie na dodanie gazu w trakcie jazdy – samochód nie przyspiesza wystarczająco dynamicznie pomimo wzrostu obrotów silnika.