Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
26 produktów
Wybierz auto
198,31
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
198,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
171,17
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
171,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
145,44
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
145,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
137,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
137,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
170,96
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
170,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Fte
Średnica [mm]: 15.9
119,41
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
119,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
282,56
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
282,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: Plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
190,62
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
190,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Wymiar gwintu: 12 x 9, plug-in connect.sys.
Rozwiń więcej danych
140,87
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
140,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.1
Masa [g]: 100
Rozwiń więcej danych
160,91
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
160,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
178,75
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
178,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
138,47
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
138,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.9
Alternatywnie: 1
170,11
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
170,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
201,85
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
201,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.87
Materiał: Aluminium
Rozwiń więcej danych
153,09
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
153,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Otwór o śr [mm]: 15.57
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
162,16
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
162,16
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica tłoka cylindra: 15.87
159,37
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
159,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
119,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
119,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.12
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
107,02
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
107,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [mm]: 15.87
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
223,72
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
223,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Z racji tego, że SEAT LEON II jest jednym z samochodów, w których obecne jest sprzęgło hydrauliczne z wysprzęglikiem centralnym lub umieszczonym poza przekładnią biegów, istotnym jego elementem jest pompa sprzęgła. Pompa jest mechanizmem, w którym po wciśnięciu pedału sprzęgła przesuwa się tłok, generując ciśnienie hydrauliczne. Znajdujący się w przewodach hydraulicznych płyn wprawia w ruch wysprzęglik. Ten element przesuwa tłok, uruchamiając dźwignię odsuwającą docisk od tarczy sprzęgła, dzięki czemu może zostać wybrany kolejny bieg.
Najczęstszym objawem świadczącym o niesprawności pompy sprzęgła w samochodzie SEAT LEON II są trudności ze zmianą biegów. Często kierowca może zaobserwować także, że pedał sprzęgła po wciśnięciu wolniej niż zwykle wraca do swojej pozycji. Innym objawem usterki pompy sprzęgła, który w samochodzie SEAT LEON II zdarza się rzadko, jest tzw. twardy pedał sprzęgła, czyli konieczność użycia dużej siły do wciśnięcia pedału przed zmianą biegów.
W przypadku zaobserwowania powyżej opisanych objawów w samochodzie SEAT LEON II, należy niezwłocznie zdiagnozować samochód, najlepiej w warsztacie naprawczym. Błędną praktyką jest ignorowanie problemu i jedynie uzupełnianie obserwowanych ubytków płynu hydraulicznego. Uszkodzona pompa sprzęgła informuje o swoim złym stanie poprzez wyciek. Należy jednak dokładnie zbadać miejsce wycieku, gdyż zdarza się, że winna awarii nie jest sama pompa, a wysprzęglik. Wyciek w okolicy pedału sprzęgła jasno sugeruje usterkę pompy, w której najprawdopodobniej zawiódł tłok.