Powiadom mnie o dostępności

Tarcze sprzęgła do SEAT LEON II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tarcza sprzęgła SACHS 1878 634 297

Ilość zębów: 28

Średnica [mm]: 228

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

362,40

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

362,40

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła BLUE PRINT ADV183137

Ilość zębów: 28

Ciężar [kg]: 1.25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

250,96

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

250,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

150,13

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

150,13

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła LUK 323 0820 10

Ilość zębów: 28

Profil piasty: 20,3x22,2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

482,58

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

482,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła STATIM 21.104

Profil piasty: 20,3x22,1 - 28n

Średnica [mm]: 210

117,99

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

117,99

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła SACHS 1878 005 014

Ilość zębów: 28

Profil piasty: 20,3x22,1-28n

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

317,35

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

317,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła SACHS 1878 634 266

Ilość zębów: 28

Profil piasty: 20,3x22,1-28n

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

195,55

zł/szt.

Kraków: wt. 01.07

U ciebie: wt. 01.07

195,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła VIKA 31410005301

Ilość zębów: 28

Średnica [mm]: 200

123,97

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

123,97

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Tarcza sprzęgła SACHS 1878 059 832

Ilość zębów: 28

Profil piasty: 20,3x22,1-28n

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

253,39

zł/szt.

Kraków: śr. 02.07

U ciebie: śr. 02.07

253,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT LEON II

Jaką funkcję pełni tarcza sprzęgła w samochodzie SEAT LEON II?

Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT LEON II to element zaliczany do układu przeniesienia napędu. Jej zadaniem jest eliminacja przeciążeń oraz drgań skrętnych, które powstają podczas przenoszenia napędu z wału korbowego silnika na wałek sprzęgłowy siły biegów za pomocą sił tarcia. Tarcza sprzęgła jest wyposażona między innymi w tłumiki drgań skrętnych, dzięki którym możliwy jest obrót miejsca osadzenia i krawędzi tarczy nośnej względem siebie.

Jak zbudowana jest tarcza sprzęgła w autach SEAT LEON II?

Tarcza sprzęgła w samochodach SEAT LEON II jest wyposażona w okładziny cierne, które są przymocowane za pomocą nitów i elementów sprężystych, aby jak najlepiej zredukować drgania. Dzięki temu charakteryzuje się dużą odpornością na ścieranie i wysokie temperatury. Tego typu elementy są produkowane z wykorzystaniem materiałów takich jak włókna węglowe, tworzywa organiczne i włókna szklane. Pozostałe elementy tarczy sprzęgła w samochodach SEAT LEON II to tłumik drgań skrętnych oraz wycentrowany otwór montażowy.

Dlaczego tarcza sprzęgła w samochodach SEAT LEON II się zużywa?

Podobnie jak wiele innych elementów, tarcza sprzęgła w aucie SEAT LEON II z czasem się zużywa – wtedy konieczna jest wymiana jej na nową. Ze względu na ścieranie powierzchni ciernej po pewnym czasie nie jest ona już wystarczająco gruba, aby dobrze spełniać swoje zadania związane z przekazywaniem mocy. Jednym z głównych objawów zużycia jest tzw. ślizganie się sprzęgła – można je zaobserwować na przykład po potrzebie znaczącego puszczenia pedału podczas ruszania samochodem. Prędkość zużywania się tarczy sprzęgła zależy w dużej mierze od stylu jazdy kierowcy.